Nowe technologie i skuteczny marketing w branży opakowaniowej

Nowe technologie i skuteczny marketing w branży opakowaniowej
Nowe technologie i skuteczny marketing w branży opakowaniowej

W prawie 60 proc. przypadków to opakowanie decyduje o zainteresowaniu produktem i o przywiązaniu klientów do marki. Projektując opakowanie, konieczne jest stosowanie nowoczesnych wzorów i technologii oraz korzystanie z innowacji, które napływają do nas z zagranicznych rynków.

Problematyka nowych technologii, projektowania i marketingu opakowań będzie tematem konferencji "Packaging: Marketing & Technology", która odbędzie się 27 listopada br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Instytut PWN, a sesji patronuje Polska Izba Opakowań.

Uczestnicy konferencji spróbują odpowiedzieć między innymi na pytania o istotne czynniki w projektowaniu i produkcji opakowań, zapewniające produktom sukces komercyjny. Zastanawiać się będą także nad rozwiązaniami pozwalającymi na optymalizację współpracy z dostawcą opakowań czy rolą interaktywnych treści w działaniach marketingowych.

Podczas konferencji wystąpią między innymi: prof. Hanna Żakowska (COBRO), Wacław Wasiak (Polska Izba Opakowań), Andrzej Burgs (Sygnis Sp. z o.o.), Aleksandra Wojdyn-Ludwisiak (Sonoco).

Portal Plastech.pl jest patronem medialnym konferencji.

Źródło: http://www.plastech.pl/wiadomosci/Nowe-technologie-i-skuteczny-marketing-w-branzy-10008

Najnowsze wiadomości
Polska jest największym eksporterem okien i drzwi w UE. A wyniki branży będą dalej rosnąć

Polska jest największym europejskim producentem okien i drzwi, a także numerem 1 pod względem wartości eksportu wśród krajów UE. W 2020 r., mimo szalejącej pandemii Covid-19, rodzima branża okazała się „koronaodporna”. Widać to szczególnie po wynikach eksportu – wynika z analizy publicznego think tanku Polski Instytut Ekonomiczny. Według danych GUS, w 2020 r. wartość eksportu okien i drzwi wyni

Data: 2021-04-02

Robotyzacja w drukarni. Kto może skorzystać z pomocy mechanicznych pomocników?

Bezobsługowe drukowanie i wycinanie o dowolnej porze dnia i nocy – to główne zalety wdrożenia robotów przemysłowych w dziedzinie poligrafii. Jak przekonują eksperci, roboty oznaczają zwiększoną produktywność, znaczną redukcję kosztów produkcji oraz odciążenie pracowników. Kto może skorzystać z ich pomocy? Choć kojarzą się futurystycznie, roboty przemysłowe to wcale nie taki nowy wynalazek. Ich

Data: 2021-03-30

W lutym produkcja przemysłowa wyższa niż przed rokiem

Jak informuje Główny Urząd Statystyczny (GUS), w lutym br. produkcja sprzedana przemysłu była wyższa o 2,7% w porównaniu z lutym ubiegłego roku. Jak informuje GUS, w lutym 2020 zanotowano wzrost o 4,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego, natomiast w porównaniu ze styczniem br. wzrosła o 4,3%. W okresie styczeń – luty br. produkcja sprzedana przemysłu była o 2,0% wyższa w p

Data: 2021-03-26